asiakaspalvelu juttu

Hyvin onnistunut asiakaspalvelutapahtuma kampaamossa
Asiakkaan saapuessa muista tervehtiä asiakasta ja ole kohtelias. Tulkitse asiakkaan tyyliä ja luonnetta. Keskustele asiakkaan kanssa asiakkaan toiveista ja tarpeen tullen voit myös ehdottaa, mikä asiakkaalle sopisi. Palvelun ajaksi voit tarjota lehtiä luettavaksi. Hyvä asiakaspalvelija on asiallinen, ystävällinen ja ammattitaitoinen, ja haluaa kuunnella sekä ymmärtää asiakkaan tarpeita. Pidä liike siistinä ja viihtyisänä. Esittele käyttämiäsi tuotteita asiakkaalle. Palvelun lopuksi on hyvä varmistaa, että asiakas on tyytyväinen lopputulokseen. Hyvästellessä pitää asiakkaalle jäädä sellainen mieli, että hän haluaa asioida uudestaan liikkeessä.

Hyvän asiakaspalvelijan ominaisuuksia
-Käyttäytyy ja pukeutuu asiallisesti
-Kohtelias
-Ystävällinen
-Sosiaalinen
-Osaa tulkita asiakasta
-Realistinen
-Luova

No comments:

Post a Comment